Beads

((WOW FUCK I HAVENT POSTED ANYTHING IN AGES!!!

This is for my bro Sugois!!! Happy birthday, have some stridercest <333))

Fic on AO3

Summary: Dave finds his brother’s sex toy stash, and takes interest in one very particular item…

—-

When you entered your bro’s bedroom and started shuffling through the top drawer of his dresser, you were looking for a nice shirt to wear so maybe you could surprise him once he came home from his DJing gig. You know. Wearing only the shirt and nothing else. Maybe act sexy, with the promise of steamy hot sex afterward.

Yeah okay, you’re fucking horny and want to get some tonight.

Read More

Believe it or Not

Summary: Dirk, Jane’s friend, sometimes sends you these… looks. You can almost feel them, even from behind those ridiculous shades he wears.

You honestly don’t know what’s the deal with this kid.

(Alpha universe - Older!John/younger!Dirk) (For Zillyhooka, emperor of John/bro :’) enjoy, sweeties~)


Fic on AO3


He’s in your house again.

God damn it why is he in your house again.

Read More

Slime

((THIS IS FOR THE WONDERFUL EYECANDYRLYBURNS FOR DRAWING SLIME!DAVE THAT I NEVER EVEN KNEW I NEEDED. This fic was a lot of fun to work on! :D I hope you guys like it!! <3 ))

Fic on AO3

Summary: Dave sleeps in the tub and walks as silently as a streaming river and you’re more and more fascinated by him with each passing day.

You meet him during a visitation to a chemicals fabric, all huddled up and hidden away at a dark corner where nobody could see him.

Nobody but you, that is.

You never let him out of your sight after that.

Read More

Melody of the Heart 4/4

((WOW I’M DONE AND WHOOPS HERE’S THE M RATING YOU WERE ALL WAITING FOR :D yay!

Because yes, love stories are good and diabetes inducing and everything, but love stories with sex? Just like I always say, “this must be heaven”.

Thanks again to Johsugois for beta’ing this chapter! <3 Enjoy!!))

Fic on AO3


The evening went as James expected it to go: flawless. Dave, the piano, their marvelously synchronized duet, the food served to them after the restaurant was closed, Dave’s face when he opened his very own paycheck envelope – everything was marvelously perfect.

Read More

DIRK/LIL’CAL UP AHEAD

click only if you don’t mind it please and thank you :>

oh yeah it’s nsfw so here have a preview

the only canon pairing in Superstuck according to Pavaal

yeah

I’m 0kay with that

Read More

OH LOOK I MADE SOMETHING I AM DAMN PROUD OF WHOA HOW RARE

It’s NSFW tho, so click through to see the whole picture okay? or not, whater floats your boat :Y

Read More

Ongoing Fanfics Preview, part two!

Hi everyone, good evening!

I am extremely sad to announce that I won’t me much active until the middle of June, since I have to hand over the first part of my monograph around then. But to make up for my lack of content and activity I thought I might indulge you all in some previews of the fics I’m working on! You can all choose the one you like the most / the one you want to see finished first, and the fic with the most votes will be the one that I will post after my one month long hiatus!

Let’s see those contestants, shall we? :D

Read More

Never Been Happier

((I wrote this one fairly quickly, but not as quickly as I wished! Still, here it is! My half of the art trade I did with antemrd! I hope you like it, and I hope that you understand at least the most important parts :> this was so much fun to write, dominating!Jake is really nice.

Anyway, I’d also like to dedicate this to Andy. Two words: testicle play. The fandom needs more of it. This is my contribution; everyone should follow my example, please and thank you.

On to the fic!))

Fic on AO3

Summary: Your name is Jake English, and right now, you’re completely sure you’ve never been happier in your entire life.


Read More

yeah it’s a few nsfw drawings I made a while ago

click under your own conscent 

or something like that

Read More

Beautiful

((HAPPY BIRTHDAY KILE wow look at me not late at all nope nope

((True story: I was going through your porn tag, and saw an old post where you mentioned not being any porn girl/girl fics on the fandom… I’m not sure how true that statement is, but yeah, I’ve never read any either, so I decided to dedicate this one for you! o3o Hope you like it, it was my first time writing yuri, please be gentle~))

((cheesy ending is cheesy))

Fic on AO3

Summary: It was a very cold day at the meteor. Like they all are.


Read More

I Miss You

((One-shot fic inspired by this sadstuck doodle by the amazing Kilehye))

Fic on AO3

Sumary: How do you even miss a person you never even met before.

That’s stupid.

And why the fuck does your brother’s best friend looks exactly like him?

That’s even stupider.

Read More